Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500065576-N-2017
z dnia 28-11-2017 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Remont
drogi powiatowej 1122N - odcinek od drogi powiatowej nr 1103N w kierunku
miejscowości Rozgart
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595714-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej 1122N - odcinek od drogi powiatowej nr 1103N w kierunku miejscowości Rozgart
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Remont
drogi powiatowej nr 1122N - odcinek od drogi powiatowej nr 1103N w
kierunku miejscowości Rozgart”. 2. Zakres robót objęty zamówieniem
obejmuje remont odcinka o długości 548 mb i wykonanie: - roboty
przygotowawcze (pomiarowe), - podbudowy (warstwa wyrównawcza z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm – ze skały litej,
oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych), - wykonanie
nawierzchni (jednowarstwowej z mieszanki SMA 16 DTS grubości 6 cm
-KR-2), - pobocza (wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej kruszywa o
uziarnieniu 0/31 mm grubości średnio 15 cm) 3. Wymagania techniczne
zostały określone w szczegółowym opisie, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót, oraz w dokumentacji projektowej branży
drogowej. 4. Remont drogi prowadzony będzie przy czasowym zamknięciu
drogi dla ruchu pojazdów i pieszych na drodze. 5. Wykonawca oszacuje
wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na
koszty. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest
wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na
podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora
nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 7. Zaleca się aby
Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie
objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia
budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji
potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 8.
Zastosowane przez Zamawiającego w projekcie drogowym i specyfikacji
technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą
określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 9. Wykonawca
może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi
techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze
niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów
korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe,
funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości
użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w
dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania
równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia
Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części
zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 11. Wykonawca
zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt projektu
organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty
będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji
ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z
zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego
oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) przedstawienia
Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu
rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami
urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia
robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami
zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi, 5)
obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w
stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6)
opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji
papierowej. 12. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na
umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu
świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których
realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2016 poz. 1666
z późn. zm.) : - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane
chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że czynności te wykonują osoby,
które nie muszą być zatrudnione na umowę o prace. 13. Wykonawca na
żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o
których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest
ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej
osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach
realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca
przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 14. Z
tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z
realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie
umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|