Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500076122-N-2017
z dnia 15-12-2017 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Usługi przy
zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w
roku 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611764-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2017/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1 Przedmiotem zamówienia są: Usługi przy zimowym
utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku
2017/2018, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej,
świadczone sprzętem Wykonawcy i materiałami Zamawiającego do zwalczania
śliskości, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Teren działania -
drogi powiatowe gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o dł. 148,17 km ,
Zadanie nr 2 - Teren działania - drogi powiatowe gminy Elbląg o dł.
49,42 km, Zadanie nr 3 - Teren działania - drogi i ulice powiatowe gminy
i miasta Tolkmicko o dł. 11,94 km Zadanie nr 4 - Teren działania -
drogi powiatowe gmin Tolkmicko, Milejewo i Młynary o dł. 80,7 km,
Zadanie nr 5 - Teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo o dł.
55,02 km, wg wykazu z załącznika nr 8 do SIWZ. 2. Zamówienie w
szczególności obejmuje: - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na
nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami
zimowego utrzymania dróg (ZUD), - zamontowaniu osprzętu (piaskarek,
pługów) na nośniki (samochody, ciągniki) Wykonawcy, - transport i
magazynowanie materiałów do usuwania śliskości (piasku i mieszanek
piasku z solą) na pryzmach, przygotowanych przez Zamawiającego w
ilościach zapewniających prawidłowe zimowe utrzymanie dróg, - załadunek
materiałów do ZUD na piaskarki Wykonawcy, - zapewnienie dyspozycyjności
pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
– Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót związanych z
zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w roku
2017/2018. 4. Nomenklatura wg CPV: - 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania -
90.63.30.00-2 usługi usuwania lodu 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: dla
każdego zadania (części) Nr 1-5 zakres prac, polegających na
bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usługi w trakcie realizacji
zamówienia, która wykonywana będzie przez osoby zatrudnione przez
wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie
tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.
1502, z późn. zm.). Nie dotyczy osób fizycznych wykonujących
jednoosobowo działalność gospodarczą oraz osób fizycznych
nieprowadzących działalności gospodarczej jeżeli wykonują samodzielnie
czynności, o których mowa w ust. 5. 5.1. Każdorazowo na żądanie
Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż
3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody
poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne
oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę
zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności
określone w ust. 5. 5.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przy podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz
pracowników, o których mowa w ust. 5. 5.3. Wykonawca może zastąpić ww.
osobę lub osoby, pod warunkiem, że zostaną spełnione wszystkie powyższe
wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|