Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500027203-N-2017
z dnia 12-09-2017 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Przebudowa
przepustu w ciągu drogi powiatowej 1119N na odcinku Stankowo – Marwica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550296-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej 1119N na odcinku Stankowo – Marwica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty
budowlane zadania pn.: „Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej
1119N na odcinku Stankowo – Marwica”.
Lokalizacja zadania: na rzece Topólka w km 21+691 drogi powiatowej nr
1119N, obręb Marwica, w gminie Rychliki, powiat elbląski, woj.
warmińsko-mazurskie.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje między innymi:
1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu,
2) rozbiórkę warstw istniejącej nawierzchni ,
3) rozbiórkę istniejącej zasypki przepustu,
4) rozebranie istniejącego przepustu kamienno-ceglanego,
5) wykonanie grodzy ziemnej,
6) wykonanie wzmocnienia podłoża pod przepustem,
7) wykonanie nowego przepustu z blachy stalowej falistej,
8) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
9) wykonanie umocnienia skarp nad przepustem,
10) wykonanie umocnienia skarp i dna potoku na wlocie i wylocie
11) usunięcie kolizji telekomunikacyjnej linii napowietrznej ORANGE
POLSKA S.A.
12) odtworzenie istniejącej organizacji ruchu.
3. Podstawowe parametry projektowanego obiektu (przepustu):
- klasa obciążeń - A wg PN-85/S-10030,
- rzędna dna wlotu w osi przepustu - 10,18 m.n.p.m,
- rzędna dna wylotu w osi przepustu - 10,02 m.n.p.m
- długość przepustu, umożliwiająca uzyskanie odpowiedniej szerokości
korony drogi powiatowej
[5,50m +(2x1,00m)], wynosząca 19,80 m,
- konstrukcja przepustu - stalowa konstrukcja z blachy falistej
MultiPlate MP200 VR2
(AT/2012-022868/1) o świetle poziomym 3,17 m i świetle pionowym 2,73
m.
- powierzchnia przekroju przepustu wynosi - 6,96 m2,
- całkowita długość przepustu wynosi 19,80 m,
3.1 Nawierzchnia na obiekcie.
Nad przepustem, na długości 40,00 m projektuje się rozebranie
istniejącej konstrukcji jezdni oraz
budowę nowej konstrukcji jezdni o przekroju drogowym. Droga w
przekroju pionowym dopasowana
jest do istniejącego układu wysokościowego. W planie sytuacyjnym
nawiązuje do istniejącej lokalizacji.
3.2. Konstrukcja nawierzchni jezdni KR2:
- warstwa ścieralna z SMA grub. 5 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu grub. 9 cm,
- podbudowa z KŁSM wg PN-S-06102/1997 grub. 25 cm.
3.3. Parametry techniczne drogi:
- klasa drogi – droga powiatowa klasy Z,
- szerokość jezdni - 5,50 m,
- szerokość poboczy - 2x1,00 m.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji
zawiera dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano –
wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wzór
umowy, kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót.
5. Sposób realizacji zamówienia.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu
tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w
sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz
wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, oznakowania miejsca roboty
zgodnie z projektem dołączonym i utrzymywania tego oznakowania w
należytym stanie przez cały czas wykonywania robót.
5.2. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest
wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na
podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora
nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie.
5.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o
pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia
Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi
następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.):
- wszystkie czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z
odrębnych przepisów wynika , że te osoby nie muszą być zatrudnione na
umowę o prace.
5.4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować
zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca
obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem
tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą
osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie
Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których
mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych.
5.5. Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję
Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności
wskazane w ust. 10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
5.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której
wykonanie powierzy Podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45221111-3
Dodatkowe kody CPV:
45221111-3,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|