Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500091162-N-2018
z dnia 25-04-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Remont
cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu
remontera typu Patscher
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535679-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patscher
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont
cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu
remontera typu Patscher
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia: 45233142-6
2. W zakres robót związanych z remontem cząstkowym nawierzchni
bitumicznych objętych zamówieniem wchodzą drogi na terenie:
- gminy Elbląg, 1121N Elbląg – Raczki Elbląskie – Tropy – Żurawiec;
1137N odc. Nowina –Przezmark;
- gminy Elbląg i Milejewo, 1140N Komorowo Żuławskie – Przezmark –
Sierpin – Wilkowo – DW509;
- gminy Godkowo, 1183N Godkowo – Skowrony – Klekotki;
- gminy Młynary, 1144N Zastawno – Kwietnik, 1158N Młynarska Wola –
Janiki Pasłęckie - [Słobity]
- gminy Pasłęk, 1175N Surowe – Grądki – Grużajny;
- gminy Rychliki, 1187N Rychliki – Rejsyty; 1119N odc. DW527 Marwica –
Stankowo.
Remont obejmuje naprawę ubytków, wyboi, złuszczeń i spękań emulsją i
grysami przy użyciu remontera typu Patscher.
Zakres robót objętych zamówieniem uzależniony jest od umownej ceny
jednostkowej 1 tony mieszanki emulsyjno – grysowej wbudowanej przy
wykonywaniu remontu.
Wartość robót nie przekroczy kwoty 200.000,00 zł brutto.
3. Sposób realizacji zamówienia
1) Zamówienie będzie realizowane, w miarę potrzeb, każdorazowo na
polecenie Zamawiającego.
2) Uszkodzone nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie
określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego.
3) Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia
określone zostały w SPECYFI-KACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU
ROBÓT BUDOWLANYCH zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
4) Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego
celu należy dostosować do rodzaju i wielkości uszkodzenia.
5) Uszkodzenia nawierzchni (ubytki, wyboje, złuszczenia i spękania) oraz
uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania) należy naprawiać emulsją i
grysami przy pomocy remontera do wykonywania remontów emulsją i grysami.
6) Sposób usunięcia w/w uszkodzeń nawierzchni określono w SPECYFIKACJI
TECHNICZNEJ WYKONA-NIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH załączonej do
niniejszej SIWZ.
7) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w
taki sposób by ograniczyć
utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód
uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód
wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z
ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie
szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz
urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na
drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały
czas wykonywania robót remontowych.
9) Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest
wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na
podstawie obmiaru (ilości) wykonanych robót, zaakceptowanego przez
inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie.
10) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę
przez Wykonawcę lub
podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje
następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy
o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks
pracy (t.j.Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.):
- wszystkie czynności wykonywane w ramach remontów dróg.
11) Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować
zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca
obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem
tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą
osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie
Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których
mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych.
12) Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję
Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności
wskazane w ust. 10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Z tytułu
niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z
realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie
umowy.
13) Wymaganie z ust. 10 nie dotyczy sytuacji, w której z odrębnych
przepisów wynika, że osoby wykonujące określone czynności nie muszą być
zatrudnione na umowę o pracę.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
Zamawiający żąda wska-zania przez Wykonawcę części zamówienia, której
wykonanie powierzy Podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|