Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500191427-N-2018
z dnia 10-08-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Remont
nawierzchni drogi powiatowej nr 1158N na odcinku od DW 513 do cmentarza w
msc. Osiek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584898-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
zdpelblag@zdpelblag.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1158N na odcinku od DW 513 do cmentarza w msc. Osiek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót
budowlanych zadania pn.: „Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1158N
na odcinku od DW 513 do cmentarza w msc. Osiek 1) Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje wykonanie nowej nakładki bitumicznej na istniejącej
nawierzchni o długości 800mb, poprzez ułożenie warstwy ścieralnej SMA 16
DTS JENA, grub. 7 cm oraz wykonanie poboczy z kruszywa łamanego
obustronnych o szerokości 0,5m. 2) Robota budowlana powinna odpowiadać
wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SIWZ oraz w: 1)
Załączonej dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia stanowią dokumenty załączone do niniejszej SIWZ: 1) „Opis
przedmiotu zamówienia” 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
robót budowlanych (STWiORB), 3) Dokumentacja projektowa, 4) Przedmiar
robót (kosztorys ofertowy). 3. Zastosowane przez Zamawiającego w
dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze
robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech
technicznych i jakościowych. 4. Wykonawca może zastosować wskazany lub
równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz
posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji
Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających
te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz
posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla
przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę
przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia
Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi
następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 917 z późn. zm.) : -
na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej warstwy ścieralnej
(rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej) oraz wykonaniu poboczy
z kruszywa łamanego. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia
dotyczy prac operatorów sprzętu oraz osób fizycznych. 7. W trakcie
realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania
czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu
wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde
wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca
przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 czynności
w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub
Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to
powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu
składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że
objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy
o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób,
rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do
złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, 2)
poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie
realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie
Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres
obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać
zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar
etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie
właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub
podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu
zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika
nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności Zamawiający przewiduje
sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności. 10. W przypadku
uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Oznaczenie
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|