Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500205135-N-2018
z dnia 28-08-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Budowa
chodnika drogi powiatowej Nr 1153N odcinek ul. Traugutta w Pasłęku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589729-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
zdpelblag@zdpelblag.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika drogi powiatowej Nr 1153N odcinek ul. Traugutta w Pasłęku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : „Budowa
chodnika drogi powiatowej Nr 1153N,odcinek ul. Traugutta w Pasłęku” 2.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny
przedmiot zamówienia: 45233000-9 Dodatkowy przedmiot zamówienia:
45232130-2 3. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym
określonym w niniejszej SIWZ oraz: 1) Załączonej dokumentacji
projektowej, 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4. Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje między innymi: -
budowę chodnika o szerokości 2,0 m z kostki betonowej prostokątnej
fazowanej gr. 6 cm, na pod-budowie z KŁSM 0/31,5 oraz warstwie
odsączającej z piasku, - ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 i
12x25x100 cm, - ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 cm, - wykonanie
zjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z KŁSM
0/31,5 oraz warstwie odsączającej z piasku, - wykonanie warstwy
profilowej z AC11 KR2, - odtworzenie nawierzchni z SMA8 gr. 3 cm drogi
powiatowej, - budowie kanalizacji deszczowej śr. 200 i 250 mm (studni i
wpustów deszczowych) - wykonaniu oznakowania poziomego P-10 i pionowego
D-6 przejść dla pieszych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
stanowią dokumenty załączone do niniejszej SIWZ: 1) „opis przedmiotu
zamówienia” 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych (STWiORB), 3) dokumentacji projektowej , 4) przedmiar robót
(kosztorys ofertowy). 6. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie
oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone
zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego
przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie
Wykonawcy. 7. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał
wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z
warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu
uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z
należytą starannością. 8. Zastosowane przez Zamawiającego w projekcie i
specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia
wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 9.
Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób
spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości
użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z
preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania
jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające
właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu
opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na
rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części
zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 11.
Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt projektu
organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tj. Dz.U. 2012r. poz.1137 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty
będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji
ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z
zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego
oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) przedstawienia
Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu
rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami
urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia
robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami
zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi, 5)
obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w
stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6)
opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji
papierowej. 12. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na
umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji
zamówienia: - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane,
chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być
zatrudnione na umowę o prace. 13. W trakcie realizacji zamówienia
zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
ust. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)
żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14. W
trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w
wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu
wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy
wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w
szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności
wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i
wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w
imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów
o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności,
których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający
ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności
bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj
umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez
wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni
okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu
potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. 15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w ust. 12 czynności zamawiający przewiduje sankcję
w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości
określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1
czynności. 16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający
może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|