Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500213919-N-2018
z dnia 06-09-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Przebudowa
mostu na przepust w km 6+937 drogi powiatowej nr 1169N w miejscowości
Zielno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596887-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
zdpelblag@zdpelblag.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa mostu na przepust w km 6+937 drogi powiatowej nr 1169N w miejscowości Zielno
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
Przebudowa mostu na przepust w km 6+937 drogi powiatowej nr 1169N w
miejscowości Zielno. Rozpatrywany most położony jest nad rzeką Sała w
ciągu drogi powiatowej nr 1169N Zielonka Pasłęcka – Kronin – Zielno –
Kwitajny (DW527) w km 6+937, w miejscowości Zielno, gmina Pasłęk, powiat
elbląski. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje między innymi:
1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, 2) rozbiórkę istniejącego
mostu łukowego jednootworowego o konstrukcji nośnej żelbetowej,
długości całkowitej 3,80m, wysokości w kluczu 3,30 m, powierzchni
przekroju 11,40m2, szerokości całkowitej 10,26m, z jezdnią bitumiczną na
obiekcie o szerokości 5,70m, 3) budowę konstrukcji nowego obiektu
mostowego - przepustu stalowego z blach falistych o przekroju łukowo –
kołowym z jednostronnym chodnikiem wraz z ścianami oporowymi na ławie
betonowej. Obiekt charakteryzuje się następującymi parametrami:
-przepust stalowy z blach falistych o przekroju łukowo – kołowym
dostosowany do wymagań drogi klasy Z, -Nośność dla obciążenia klasy A
zgodnie z PN-85/S-10030, -Długość przepustu 11,50 m, -Światło pionowe
3,48 m, -Światło poziome 5,84 m, -Powierzchnia przekroju 15,63 m2,
-Obszar zabudowany, prędkość 50 km/h, -Szerokość jezdni na obiekcie 6,0
m, -Szerokość chodnika na obiekcie 2,0 m, -Kąt skrzyżowania z osią drogi
– 90o , -Spadek podłużny przepustu, nie mniejszy niż 0,5%– przęsła i
przyczółków, 4) roboty drogowe, wykonanie podbudowy, nawierzchni,
poboczy i skarp: -podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z
kruszywa C90/3 gr. 22 cm, -warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC-16W
grubości 7 cm, KR2; -warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC-11S
grubości 5 cm, KR2; 5) roboty drogowe, wykonanie chodników: -warstwa
mrozoochronna (odsączejąca) grubości 15 cm, -warstwa podbudowy z
mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 grubości 10 cm, -podsypki
cementowo- piaskowej grubości 3 cm, -kostka betonowa grubości 8 cm, 6)
wykonanie innych robót: -żelbetowych oczepów o szerokości 65cm,
wykonanych z betonu B-30 zbrojonego stala klasy AIIIN, zwieńczających
ściany czołowe nadłucza, -montaż polimerowych desyk gzymsowych, na
zewnętrznych krawędziach żelbetowych oczepów ścianek czołowych,
-zamontowanie barieroporęczy stalowych o parametrach H2/W2/B połączonych
ze stalowymi barierami ochronnymi na dojazdach o parametrach N2/W5/B,
-umocnienie skarp nasypu drogowego i zabezpieczenia materacem gabionowym
wypełnionym kamieniem polnym, palisadą z pali drewnianych, humusem z
obsiewem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego
realizacji zawiera dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany i
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB), przedmiar
robót (kosztorys ofertowy) 3. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na
podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe
ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót,
zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych
zawartych w ofercie Wykonawcy. 4. Zaleca się aby Wykonawca przed
złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w
celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak
również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia
oferty z należytą starannością. 5. Zastosowane przez Zamawiającego w
projekcie i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania
pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i
jakościowych. 6. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny
wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający
właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji
Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te
same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz
posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla
przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 8.
Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt projektu
organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.). 2) oznakowania
miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i
utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy,
3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy
harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z
dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad
prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad
prowadzonymi pracami zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ
uzgodnieniami branżowymi, 5) obsługi geodezyjnej budowy a w
szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz
wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6) opracowania dokumentacji
powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej. 9. Wymagania
Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -wszystkie
czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z odrębnych
przepisów wynika, że czynności te wykonują osoby, które nie muszą być
zatrudnione na umowę o pracę, 10. W trakcie realizacji zamówienia
zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)
żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. W
trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w
wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu
wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy
wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w
szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności
wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i
wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w
imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów
o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności,
których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający
ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności
bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj
umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez
wykonawcę lub podwy-konawcę składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni
okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu
potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. 12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje
sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9
czynności. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający
może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|