Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510018404-N-2019
z dnia 29-01-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Zakup paliw
płynnych w 2019 roku do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji
Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 664955-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
zdpelblag@zdpelblag.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych w 2019 roku do pojazdów i
sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w
Pasłęku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup
paliw płynnych w 2019 roku do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji
Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, w ilościach
szacunkowych: 1) Oleju napędowego [ON] - 60000 litrów, 2) benzyny
bezołowiowej 95 [PB 95] - 6000 litrów lub w ilości skutkującej
wcześniejszym wyczerpaniem kwoty umowy. 2. Zamawiający dokona
rozliczenia w oparciu o faktycznie zakupioną ilość paliwa, cenę
jednostkową paliwa oraz rabat cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym. 3. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe
względem Zamawiającego w przypadku zakupu mniejszych ilości paliw. 4.
Sposób realizacji: a) tankowaniu paliw na stacji paliw Wykonawcy, na
zasadzie doraźnych tankowań, do zbiorników pojazdów i sprzętu, w
ilościach detalicznych, nie przekraczających jednorazowo 400 dm3, z
zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji (bez stosowania
zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli,
kredytu itp.). b) Stacje paliw (min. 1 stacja) muszą być czynne w
godzinach min. od 6:00 do 18:00 lub dłużej, 7 dni w tygodniu oraz
znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby
Zamawiającego (Pasłęk ul. Dworcowa 6), c) Wykonawca zobowiązuje się
tankować na stacjach paliw będących w jego dyspozycji tylko pojazdy i
sprzęt Zamawiającego wymieniony w przekazanym wykazie dla Wykonawcy
(załącznik do umowy) i posiadających wystawioną przez niego kartę
drogową lub raport dzienny pracy sprzętu, d) Każdorazowe tankowanie
(sprzedaż) paliwa będzie potwierdzane przez sprzedawcę Wykonawcy
pieczątką i wpisem do „karty drogowej pojazdu” lub wpisem do „raportu
dziennego pracy sprzętu” tankowanego pojazdu lub sprzętu. Zamawiający
(uprawnieni pracownicy) zakup paliwa od Wykonawcy potwierdzają podpisem w
prowadzonym przez Wykonawcę wykazie pobranego paliwa. e) Zamawiający
będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo
na zasadach określonych w umowie przy zapewnieniu Wykonawcy, że
fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u
Wykonawcy w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego
rabatu cenowego, f) Rozliczenie dokonanych zakupów odbywać się będzie co
tydzień (co najmniej 4 razy w miesiącu), przelewem bankowym płatnym w
terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez
Wykonawcę, przy czym za dzień zapłaty będzie uznany dzień uznania
rachunku Zamawiającego. Wraz z prawidłowo wystawioną fakturą VAT
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz pobranego paliwa stanowiący
podstawę jej wystawienia. Faktury VAT wystawione w miesiącu grudniu 2019
roku Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty przelewem na wskazane w
niej konto Wykonawcy w terminie do 31.12.2019r. g) Sprzedaż paliw
płynnych do pojazdów i sprzętu Zamawiającego realizowana będzie
bezgotówkowo za pośrednictwem asygnaty sprzedaży. 5. Poszczególne paliwa
ciekłe muszą spełniać wymagania jakościowe, określone w: a)
rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w
sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz.
1680) 6. Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie
warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw
płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy
naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r. poz.
1853). 7. Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważnym opisanym. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany
wykazać , ze oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Zamawiający dopuszcza dostawy
paliw płynnych spełniających wymagania wg innych niż wskazane w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015rr. w
sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz.
1680), przy czym parametry w nich zawarte muszą co najmniej spełniać
wymagania określone przez Zamawiającego a zawartych w ww.
rozporządzeniu. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest
odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności
określonymi w pkt. 5 niniejszej SIWZ. b) Wymagana jest należyta
staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność
profesjonalisty właściciela w działalności objętej przedmiotem
niniejszego zamówienia. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania
zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustalonym
przedstawicielem Wykonawcy. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV): - 09.13.41.00-8 - olej napędowy (ON), - 09.13.21.00-4 - benzyna
bezołowiowa 95 (Pb 95).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|