Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510022441-N-2019
z dnia 05-02-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Usługi przy zimowym
utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660306-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500299876-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(55) 248-24-41, e-mail
zdppaslek@zdppaslek.pl, faks
(55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1 Przedmiotem zamówienia są: Usługi przy zimowym
utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2019, w
zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, świadczone
sprzętem Wykonawcy i materiałami Zamawiającego do zwalczania śliskości, z
podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Teren działania - drogi powiatowe
gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o dł. 148,17 km , Zadanie nr 2 - Teren
działania - drogi powiatowe gminy Elbląg o dł. 49,42 km, Zadanie nr 3 -
Teren działania - drogi i ulice powiatowe gminy i miasta Tolkmicko o dł.
17,04 km Zadanie nr 4 - Teren działania - drogi powiatowe gmin
Tolkmicko, Milejewo i Młynary o dł. 75,5 km, Zadanie nr 5 - Teren
działania - drogi powiatowe gminy Godkowo o dł. 55,02 km, wg wykazu z
załącznika nr 8 do SIWZ. 2. Zamówienie w szczególności obejmuje: -
odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg
powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg
(ZUD), - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) na nośniki
(samochody, ciągniki) Wykonawcy, - transport i magazynowanie materiałów
do usuwania śliskości (piasku, soli i mieszanek piasku z solą) na
pryzmach, przygotowanych przez Zamawiającego w ilościach zapewniających
prawidłowe zimowe utrzymanie dróg, - załadunek materiałów do ZUD na
piaskarki Wykonawcy, - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy
odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD. 3. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – Specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem
dróg powiatowych powiatu elbląskiego w roku 2019. 4. Nomenklatura wg
CPV: - 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania - 90.63.00.00-2 usługi usuwania
oblodzeń 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia: dla każdego zadania (części)
Nr 1-5 zakres prac, polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu
usługi w trakcie realizacji zamówienia, która wykonywana będzie przez
osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w
sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks
pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Nie dotyczy osób
fizycznych wykonujących jednoosobowo działalność gospodarczą oraz osób
fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej jeżeli wykonują
samodzielnie czynności, o których mowa w ust. 5. 5.1. Każdorazowo na
żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie
krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody
poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne
oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę
zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności
określone w ust. 5. 5.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przy podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz
pracowników, o których mowa w ust. 5. 5.3. Wykonawca może zastąpić ww.
osobę lub osoby, pod warunkiem, że zostaną spełnione wszystkie powyższe
wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|