Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510052066-N-2019
z dnia 18-03-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Remont nawierzchni chodnika drogi powiatowej nr 1181N ul. Westerplatte
(odcinek od wjazdu na dworzec PKP do bazy GDDKiA) w Pasłęku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508712-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(55) 248-24-41, e-mail
zdppaslek@zdppaslek.pl, faks
(55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni chodnika drogi powiatowej nr 1181N ul. Westerplatte
(odcinek od wjazdu na dworzec PKP do bazy GDDKiA) w Pasłęku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Remont
nawierzchni chodnika drogi powiatowej nr 1181N ul. Westerplatte (odcinek
od wjazdu na dworzec PKP do bazy GDDKiA) w Pasłęku
2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny przedmiot zamówienia: 45233000-9
3. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym
w niniejszej SIWZ oraz:
1) Załączonej dokumentacji projektowej,
2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4. Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje między innymi:
-Roboty rozbiórkowe elementów istniejącego chodnika na długość 1218 m, w
pasie drogowym drogi powiatowej,
-Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej typu polbruk
ograniczonej obrzeżem na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie i dostosowaniem jego szerokości do 1,5 m;
-wyregulowanie studni i zaworów istniejącej infrastruktury technicznej;
-wymianę włazów na studniach kanalizacji sanitarnych wraz z wymianą płyt
nastudziennych;
-wymianę pokryw na studniach telekomunikacyjnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumenty załączone
do niniejszej SIWZ:
1) dokumentacja projektowa
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
(STWiORB),
3) kosztorys ofertowy.
6. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest
wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na
podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora
nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy.
7. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji
lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami
prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania
innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą
starannością.
8. Zastosowane przez Zamawiającego w projekcie i specyfikacji
technicznej oraz w kosztorysie ofertowym wskazania pochodzenia wyrobów
służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych.
9. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób
spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości
użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z
preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania
jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające
właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu
opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na
rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której
wykonanie powierzy Podwykonawcom.
11. Wykonawca zobowiązany jest do :
1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas
prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tj. Dz.U.
2012r. poz.1137 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
3 lipca w sprawie szczegółowych
warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu
drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr
220, poz. 2181) oraz
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie
szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty
będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji
ruchu ponosi Wykonawca robót.
2) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem
organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie
przez cały czas budowy,
3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy
harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych
znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze
zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami zgodnie z
załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi,
5) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie
inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji
powykonawczej,
6) opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji
papierowej.
12. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę
przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w
trakcie realizacji zamówienia: - wszystkie czynności składające się na
roboty budowlane, chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby
nie muszą być zatrudnione na umowę o prace.
13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania
przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w
wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu
wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności w trakcie realizacji
zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy
wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w
szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i
nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis
osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub
podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę
lub podwykonawcę kopię
umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia
czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy
(wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został
sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób
zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w
szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko
pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia
umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do
zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie
przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni
okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę
lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika
przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający
ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko
pracownika nie podlega anonimizacji.
15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
ust. 12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku
zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie
przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych
przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa
pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|