Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510090235-N-2019
z dnia 09-05-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Przebudowa drogi
powiatowej Nr 1135N Milejewo - Kamiennik Wielki, odcinek od km 0+000 do
km 0+361 w Milejewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534298-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(55) 248-24-41, e-mail
zdppaslek@zdppaslek.pl, faks
(55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1135N Milejewo -
Kamiennik Wielki, odcinek od km 0+000 do km 0+361 w Milejewie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi
powiatowej Nr 1135N Milejewo - Kamiennik Wielki, odcinek od km 0+000 do
km 0+361 w Milejewie”. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego
Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot zamówienia: 45233140-2 3.
Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć
wpływ na koszty. 4. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje
przebudowę drogi powiatowej nr 1135N na odcinku od km 0+000 do km 0+361
(łączna długość 361,20 mb) na terenie zabudowanym miejscowości Milejewo,
w zakresie odtworzenia drogi poprzez wykonanie nowej konstrukcji
nawierzchni jezdni wraz z dostosowaniem spadków poprzecznych i
podłużnych. W ramach tych prac wymienia się między innymi: frezowanie
istniejącej nawierzchni asfaltowej na kamiennej nawierzchni brukowej;
uzupełnienie podbudowy jezdni istniejącej w miejscach ubytku pobocza
kruszywem łamanym; wykonanie oporników drogowych 12x25x100cm
wtopionych na ławie betonowej po jednej stronie jezdni natomiast od
strony chodnika krawężnikiem drogowym 30x15x100cm na ławie betonowej;
wykonanie warstwy wiążącej- wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16
gr.2cm; wykonanie warstwy nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego
SMA16DTS JENA gr.4cm; wykonanie chodnika; wykonanie zjazdów na
posesje do granic działek lub ich przełożenie celem nawiązania do nowo
wykonanej nawierzchni jezdni. oczyszczenie rowów wraz z czyszczeniem
przepustów z namułu 5. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania
techniczne zostały określone w niniejszej SIWZ, specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
przedmiarze robót (kosztorysie ofertowym) oraz w dokumentacji
projektowej. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty
jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na
podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez
inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy.
7. Zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w
Olsztynie Del. w Elblągu nr WUOZ-ELBLĄG.5183.86.2019.MG z dnia
12.03.2019r. w przypadku odkrycia przedmiotów co do których istnieje
przypuszczenie, iż są one zabytkami należy wstrzymać roboty i należy
zawiadomić właściwy organ. 8. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem
oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu
zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak
również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia
oferty z należytą starannością. 9. Zastosowane przez Zamawiającego w
projekcie i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania
pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i
jakościowych. 10. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny,
inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający
właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji
Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te
same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz
posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla
przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
12. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt
projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty
będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji
ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z
zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego
oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) zgłoszenia i
uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie
drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów
nad prowadzonymi pracami zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ
uzgodnieniami branżowymi, 4) zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy, a w
szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz
wykonania inwentaryzacji powykonawczej, 5) wykonania geodezyjnej
inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej. 13.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę
przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- wszystkie czynności składające się na roboty budowlane związane z
realizacją przedmiotu zamówienia, chyba, że z odrębnych przepisów
wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę, 14. W
trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania
czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia
spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu
wykonywania świadczenia. 15. W trakcie realizacji zamówienia na każde
wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca
przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia
spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 12
czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub
podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie
podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i
nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis
osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub
podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w
trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym
zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar
etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie
właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub
podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu
zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika
nie podlega anonimizacji. 16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności Zamawiający przewiduje
sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12
czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający
może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|