Ogłoszenie nr 104756 - 2017
z dnia 2017-07-06 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528058-N-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97777-2017 Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
, faks
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1135N na odcinku o długości 0,9 km (od miejscowości Aniołowo do przejazdu PKP)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DM.252.8.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest: „Remont nawierzchni drogi powiatowej nr
1135N na odcinku o długości 0,9 km (od miejscowości Aniołowo do
przejazdu PKP)”. Remont nawierzchni drogi polega na wzmocnieniu
istniejącej konstrukcji jezdni bitumicznej poprzez ułożenie warstwy
wyrównawczej AC16W – KR3, w ilości 100 kg/m2 i warstwy ścieralnej z
mieszanki o nieciągłym uziarnieniu BBTM 8 B grub. 2 cm oraz uzupełnieniu
poboczy. 2. Przedmiot zamówienia określony został przy pomocy
dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych. 3. Zastosowane przez Zamawiającego w
dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze
robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech
technicznych i jakościowych. 4. Wykonawca może zastosować wskazany lub
równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz
posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji
Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających
te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz
posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla
przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę
przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia
Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi
następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.) : -
na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej warstwy wyrównawczej i
ścieralnej ( rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej)
Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac
operatorów sprzętu oraz osób fizycznych . 7. Wykonawca na żądanie
Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których
mowa powyżej. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika
Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7. II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT205197.30 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „TUGA” Sp. z o.o.,
,
ul. Przemysłowa 1,
82-100 ,
Nowy Dwór Gdański, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 177742.54 Oferta z najniższą ceną/kosztem 177742.54 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257899.33 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|