Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500076037-N-2017
z dnia 15-12-2017 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Usługi przy
zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w
roku 2017/2018 na zadaniu nr 3: - Teren działania - drogi i ulice
powiatowe gminy i miasta Tolkmicko o dł. 11,94 km
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620565-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na
terenie powiatu elbląskiego w roku 2017/2018 na zadaniu nr 3: - Teren
działania - drogi i ulice powiatowe gminy i miasta Tolkmicko o dł. 11,94
km
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1 Przedmiotem zamówienia są: Usługi przy zimowym
utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku
2017/2018, w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej,
świadczone sprzętem Wykonawcy i materiałami Zamawiającego do zwalczania
śliskości, na zadaniu nr 3: - Teren działania - drogi i ulice powiatowe
gminy i miasta Tolkmicko o dł. 11,94 km, wg wykazu z załącznika nr 8 do
SIWZ. 2. Zamówienie w szczególności obejmuje: - odśnieżanie dróg i
zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z
ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD), - zamontowaniu
osprzętu (piaskarek, pługów) na nośniki (samochody, ciągniki) Wykonawcy,
- transport i magazynowanie materiałów do usuwania śliskości (piasku i
mieszanek piasku z solą) na pryzmach, przygotowanych przez Zamawiającego
w ilościach zapewniających prawidłowe zimowe utrzymanie dróg, -
załadunek materiałów do ZUD na piaskarki Wykonawcy, - zapewnienie
dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte
wykonanie usług ZUD. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu
elbląskiego w roku 2017/2018. 4. Nomenklatura wg CPV: - 90.62.00.00-9
usługi odśnieżania - 90.63.30.00-2 usługi usuwania lodu 5. Zamawiający
wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji
zamówienia: dla zadania (części) Nr 3 zakres prac, polegających na
bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usługi w trakcie realizacji
zamówienia, która wykonywana będzie przez osoby zatrudnione przez
wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie
tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.
1502, z późn. zm.). Nie dotyczy osób fizycznych wykonujących
jednoosobowo działalność gospodarczą oraz osób fizycznych
nieprowadzących działalności gospodarczej jeżeli wykonują samodzielnie
czynności, o których mowa w ust. 5. 5.1. Każdorazowo na żądanie
Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż
3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody
poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne
oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę
zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności
określone w ust. 5. 5.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przy podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz
pracowników, o których mowa w ust. 5. 5.3. Wykonawca może zastąpić ww.
osobę lub osoby, pod warunkiem, że zostaną spełnione wszystkie powyższe
wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90633000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|