Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500095631-N-2018
z dnia 30-04-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Przebudowa
drogi powiatowej nr 1135N DW504 Milejewo - Kamiennik Wielki - Pomorska
Wieś (DW509) na odcinku od km 0+361 do km 5+500
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536593-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1135N DW504 Milejewo -
Kamiennik Wielki - Pomorska Wieś (DW509) na odcinku od km 0+361 do km
5+500
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1135N DW504 Milejewo - Kamiennik Wielki -
Pomorska Wieś (DW509) na odcinku od km 0+361 do km 5+500”. Przedmiot
zamówienia jest realizowany z dofinansowaniem w ramach PROGRAMU ROZWOJU
GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019. Opis
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny
przedmiot zamówienia: 45233000-9 Roboty drogowe 2. Robota budowlana
powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SIWZ
oraz: 1) Załączonej dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca oszacuje wszystkie
koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 4. Zakres
robót objęty zamówieniem obejmuje między innymi : - roboty
przygotowawcze (pomiarowe, usunięcie karp, wycinki krzaków, roboty
rozbiórkowe: frezowanie nawierzchni bitumicznej, nawierzchni z betonu,
kostki brukowej, płyt drogowych, krawężników itp.), - roboty ziemne:
wykopy na odkład, formowanie i zagęszczanie nasypów, skarp z gruntu z
wykopów i dowiezionego), - elementy kanalizacji deszczowej (demontaż
studzienek, wykopy i zasypanie wykopów, kanały z rur PCV, studzienki
ściekowe itp.), - regulacja i uzupełnienie elementów uzbrojenia
technicznego tereny, - nawierzchnie z kostki kamiennej (profilowanie i
zagęszczanie podłoża, podbudowa stabilizacja cementem, podbudowa z
kruszyw łamanych, nawierzchnia z kostki granitowej regularnej) - zjazdy
asfaltowe (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa - stabilizacja
cementem, podbudowa z kruszyw łamanych, oczyszczenie i skropienie,
nawierzchnia z mieszanki AC 16W grubości 9cm i AC8S grubości 5 cm), -
nakładki bitumiczne (oczyszczenie i skropienie, nawierzchnia z mieszanki
AC 16W grubości 9cm w-wa wiążąca i warstwa ścieralna AC8S grubości 5
cm), - poszerzenia asfaltowe jezdni (profilowanie i zagęszczanie
podłoża, podbudowa zasadnicza –grunt z dowozu lub miejscowy
stabilizowany cementem, podbudowa z kruszyw łamanych, oczyszczenie i
skropienie, nawierzchnia w-wa wiążąca z mieszanki AC 16W grubości 9cm i
ścieralna AC8S grubości 5 cm - zjazdy z kostki brukowej (profilowanie i
zagęszczanie podłoża, podbudowa - stabilizacja cementem, podbudowa z
kruszywa łamanego 15 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szara
grub. 8 cm), - chodniki z kostki brukowej (profilowanie i zagęszczanie
podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego 10 cm, nawierzchnia z kostki
brukowej betonowej czerwonej grub. 8 cm), - pobocza z kruszywa
(plantowanie poboczy, profilowanie i zagęszczanie, pobocza z mieszanki
optymanlnej zagęszczane, - roboty remontowe- przepusty i rowy (rozbiórki
przepustów rurowych, ścianek i ław, wykonanie przepustów z rur PEHD
wraz ze ściankami, oczyszczenie przepustów i rowów z namułu, -
oznakowania poziome, pionowe i elementy brd (oznakowanie poziome
cienkowarstwowe, pionowe znaki drogowe, rozebranie, przestawienie i
ustawienie nowych barier stalowych jednostronnych), - obramowania
projektowanych konstrukcji (krawężniki betonowe i kamienne, oporniki i
obrzeża z wykonaniem ław), - roboty wykończeniowe - zieleń niska
(plantowanie gruntu, humusowanie grub. 10 cm z obsianiem, - roboty
wykończeniowe – zieleń wysoka (sadzenie drzew). UWAGA. Drzewa ujęte do
wycinki w ilości określonej w projekcie wykonawczym zostały usunięte
przez Zamawiającego i nie ujęte są w kosztorysie ofertowym w zakresie
robót podlegającym wycenie. 5. Wymagania techniczne zostały określone w
szczegółowym opisie, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru
robót, oraz w dokumentacji projektowej branży drogowej. 6. Wynagrodzenie
Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym.
Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru
powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen
jednostkowych zawartych w ofercie. 7. Zaleca się aby Wykonawca przed
złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w
celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak
również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia
oferty z należytą starannością. 8. Zastosowane przez Zamawiającego w
projekcie drogowym i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót
wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech
technicznych i jakościowych. 9. Wykonawca może zastosować wskazany lub
równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz
posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji
Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających
te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz
posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla
przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
11. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt
projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty
będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji
ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z
zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego
oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) przedstawienia
Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu
rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami
urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia
robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami
zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi, 5)
obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w
stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6)
opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji
papierowej. 12. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na
umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu
świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których
realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 poz. 108)
: - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z
odrębnych przepisów wynika, że czynności te wykonują osoby, które nie
muszą być zatrudnione na umowę o prace. 13. Wykonawca na żądanie
Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których
mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować
czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz
czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji
przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży
dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 14. Z tytułu
niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z
realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie
umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|