IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
termin rękojmi | 20,00 |
doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia umowy – zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Zmiany umowy dotyczą w szczególności:
„§ 2 " Termin realizacji umowy
4. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym okoliczności o których mowa
w §11 i §18, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w ust. 3, termin ten może ulec
przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności i usuwania ich skutków.
5. Podstawą do żądania przez Wykonawcę zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy są stosowne
wpisy zamieszczone w dzienniku budowy w ciągu 3 dni roboczych, licząc od daty zaistnienia okoliczności, o
których mowa w ust. 4.
6. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy
zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub
techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości
należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
„§ 7" Personel Wykonawcy
3. Wykonawca zobowiązuje się skierować do kierowania budową i/lub robotami osoby wskazane w ofercie
Wykonawcy. Zmiana którejkolwiek ze wskazanych osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zamawiający
zaakceptuje taką zmianę w terminie do 3 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia ale wyłącznie wtedy, gdy
kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będzie takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia
wymaganych w SIWZ. Osoby te mają obowiązek złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2.
4. Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w ust. 3 nie później
niż 7 dni przed planowaną zmianą. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku
kierownictwa budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z winy Wykonawcy i nie może stanowić
podstawy do zmiany terminu zakończenia robót.
5. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazanych w
ofercie Wykonawcy stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
„§8" Podwykonawcy
4. Powierzenie jakichkolwiek robót Podwykonawcy nie wskazanemu w niniejszej umowie lub
Podwykonawcy innemu niż wskazany przez Wykonawcę w niniejszej umowie w ust. 1 musi być uzasadnione
przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycje zmiany o której mowa w ust. 4 nie później niż
21 dni przed planowanym skierowaniem do wykonania robót któregokolwiek Podwykonawcy. Zamawiający
zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy z przyczyn obiektywnych podwykonawca wskazany w ofercie
nie będzie mógł uczestniczyć w realizacji niniejszej umowy i Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty
potwierdzające, że proponowany podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie
niższym niż podwykonawca wskazany w ofercie.
„§11” Zmiany zakresu robót
1. W ramach wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 9 ust. 1, Wykonawca ponosi koszty
przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do
przekazania do użytkowania obiektu budowlanego wraz ze wszystkimi instalacjami, urządzeniami oraz
sieciami.
2. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, polecać Wykonawcy
na piśmie:
a) wykonanie robót wynikających z dokumentacji projektowej lub zasad wiedzy technicznej;
b) wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej;
c) dokonania zmiany określonej harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa § 1 ust. 5,
kolejności wykonania umowy, a Wykonawca ma obowiązek wykonać każde z powyższych poleceń.
3. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 2, nie unieważniają w jakiejkolwiek
mierze umowy, ale skutki tych poleceń stanowią podstawę do zmiany – na wniosek Wykonawcy – terminu
zakończenia robót, o którym mowa w § 2 ust. 3 oraz zmiany wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami §
12.
4. W sytuacji zaistnienia, niemożliwej wcześniej do przewidzenia i obiektywnie uzasadnionej, konieczności
wykonania robót nieobjętych niniejszą umową, których oddzielenie od zamówienia podstawowego
wymagałoby, z przyczyn technicznych lub gospodarczych, poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
lub od których wykonania jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego, co zostanie stwierdzone
w protokole konieczności, Zamawiający może zlecić ich wykonanie Wykonawcy w ramach zamówienia
dodatkowego, na podstawie odrębnej umowy.
5. Wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany powodującej wzrost ceny wymaga każdorazowo zgody
Zamawiającego na piśmie.
„§18” Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem
nieważności.
2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w niniejszej umowie. Zmiana niniejszej umowy
dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 144 ust. 1 oraz
określonych w niniejszej umowie.
3. Przeniesienie wierzytelności wynikających z niniejszej umowy lub powstałych przy jej realizacji wymaga
pisemnej zgody Zamawiającego.”
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-12, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: