Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500182566-N-2018
z dnia 02-08-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Remont
nawierzchni drogi powiatowej nr 2181 N ul. Bankowej w Pasłęku (odc. od
ul. 3-go Maja do ul. Zwycięstwa)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583575-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
zdpelblag@zdpelblag.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2181 N ul.
Bankowej w Pasłęku (odc. od ul. 3-go Maja do ul. Zwycięstwa)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót
budowlanych zadania pn.: „Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2181 N
ul. Bankowej w Pasłęku (odc. od ul. 3-go Maja do ul. Zwycięstwa)”. 1)
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nowej nakładki
bitumicznej na istniejącej nawierzchni o długości 260mb, poprzez
ułożenie: - warstwy wyrównawczej AC16W – KR3, w ilości 125 kg/m2, -
warstwy ścieralnej z mieszanki BBTM 8B grubości 3 cm, 2) Robota
budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w
niniejszej SIWZ oraz w: 1) Załączonej dokumentacji projektowej, 2)
Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumenty załączone do
niniejszej SIWZ: 1) „Opis przedmiotu zamówienia” 2) Specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 3)
Dokumentacja projektowa, 4) Przedmiar robót (kosztorys ofertowy). 3.
Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i
specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia
wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 4.
Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób
spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości
użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z
preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania
jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające
właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu
opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na
rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części
zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 6. Wymagania
Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający
wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w
ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. –
Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 917 z późn. zm.) : - na wykonaniu
nowej nawierzchni bitumicznej warstwy wyrównawczej i ścieralnej
(rozłożenie i zagęszczenie mieszanki bitumicznej).Wykonywanie prac
objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac operatorów sprzętu oraz
osób fizycznych. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający
uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy
odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6
czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i
dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania
kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji
zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu
terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w
celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt.
6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy
lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie
podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i
nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis
osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub
Podwykonawcy, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w
trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym
zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać
zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar
etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 3) zaświadczenie
właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub
podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu
zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika
nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności Zamawiający przewiduje
sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnia na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6 czynności. 10. W przypadku
uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Oznaczenie
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|