Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500205044-N-2018
z dnia 28-08-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Remont
drogi powiatowej nr 1126N odcinek Zwierzno – Markusy – Krzewsk dł. 5,5
km oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1120N ul. Przemysłowej i
Świerkowej w msc. Gronowo Elbląskie (odc. od ul. Osiedlowej do ul.
Polnej)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586795-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500168640-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
zdpelblag@zdpelblag.pl , faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 1126N odcinek Zwierzno –
Markusy – Krzewsk dł. 5,5 km oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1120N
ul. Przemysłowej i Świerkowej w msc. Gronowo Elbląskie (odc. od ul.
Osiedlowej do ul. Polnej)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty
budowlane zadania pn. Remont drogi powiatowej nr 1126N odcinek Zwierzno –
Markusy – Krzewsk dł. 5,5 km oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1120N
ul. Przemysłowej i Świerkowej w msc. Gronowo Elbląskie (odc. od ul.
Osiedlowej do ul. Polnej). Remont drogi 1126N obejmuje odcinek drogi
położony na terenie gminy Markusy zaś przebudowa drogi 1120N odcinek
drogi położony na terenie gminy (miejscowości Gronowo Elbląskie). Zakres
robót obu odcinków stanowi całość zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień
(CPV) – 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 2. Zakres robót
remontu drogi 1126N obejmuje między innymi: wykonanie nowej
nawierzchni bitumicznej jezdni SMA 16 JENA (KR 2) grub. 8 cm o szerokość
od 5 do 6,0 m, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej zjazdów i
miejsc postojowych SMA 16 JENA grub. 8 cm, przełożenie nawierzchni z
bruku na skrzyżowaniach, wykonanie nawierzchni zjazdów i zatok z
kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce
cement-piaskowej , wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi -
podbudowa z KŁSM gr. 15 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy AC16W,
ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm, na podsypce
cementowo-piaskowej (nowych i z odzysku), ustawienie obrzeży
betonowych 30x8 cm, na podsypce: cementowo-piaskowej (nowych i z
odzysku), wykonanie ścieku przykrawężnikowego z elementów
prefabrykowanych, na ławie betonowej z betonu C 12/15, wymiana
kompletnych wpustów deszczowych, wykonanie ścieku podchodnikowego,
korytkowego na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie umocnienia
ścieku skarpowego, korytka trapezowe, wymiana przepustów pod koroną
drogi i pod zjazdami, wykonanie obruków z kamienia łamanego na
podbudowie betonowej gr. 15 cm przy przepustach i zrzutach do rowu,
poprawienie geometrii skrzyżowań, budowę zatok autobusowych i
parkingowych, odmulenie i odkrzaczanie rowów, chirurgię drzew ,
usunięcie karpin, remont zjazdów i skrzyżowań, budowa chodnika z
kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm - szarej, na podsypce:
cementowo-piaskowej montaż stalowych barier energochłonnych i
barieroporęczy, wymiana oznakowania pionowego, odtworzenie
oznakowania poziomego cienkowarstwowego, wykonanie pobocza z mieszanki
optymalnej gr 20 cm, uzupełnienie humusu średniej grubości 15 cm wraz
z obsianiem trawą – uzupełnienie skarp za poboczem. 2.1 Zakres robót
przebudowy drogi 1126N obejmuje między innymi, Ul. Przemysłowej w
Gronowie Elbląskim: oznakowanie robót; roboty rozbiórkowe oraz
usunięcie karp; zebranie humusu; korytowanie pod poszerzenie jezdni,
zjazdy, chodniki, wykonanie dolnych warstw konstrukcji na
poszerzeniu, zjazdach, chodnikach z KŁSM 0/31,5; ustawienie
krawężników i obrzeży na ławie betonowej; budowa i przebudowa
chodników z kostki brukowej betonowej, fazowanej –szarej, grubości 6 cm;
budowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami; przebudowa
przepustu w ul. Elbląskiej z rur PEHD fi 600; wykonanie wyrównania
istniejącej nawierzchni AC16W, KR2 grubości 6 cm; wykonanie
nawierzchni zjazdów asfaltowych SMA16 DTS JENA gr. 5 cm i AC16W gr. 6 cm
oraz z kostki brukowej betonowej, fazowanej – czerwonej, grubości 8 cm;
wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni SMA16 DTS JENA, KR2 grubości
7 cm; wykonanie nawierzchni bitumicznej skrzyżowania ul. Elbląskiej
SMA 8S, KR2 grubości 5 cm; utwardzenie poboczy kruszywem łamanym;
ukształtowanie skarp nasypów; wykonanie oznakowania pionowego i
poziomego (cienkowarstwowego). Ul. Świerkowej Gronowie Elbląskim:
wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni warstwy ścieralnej SMA8 S, KR2
grubości 4 cm, o szer. 5,00m, wzmocnienie i poszerzenie istniejącej
drogi poprzez wyrównanie AC16 W KR2 grubości 6cm, podbudowę z KŁSM
0/31,5, budowę miejsc postojowych zlokalizowanych wzdłuż drogi,
regulację łuków drogi powiatowej, przebudowa zjazdów, przebudowa i
budowa chodników, montaż stalowych balustrad dla wygrodzenia ruchu
pieszego, remont istniejących elementów odwodnienia, budowa przejść
dla pieszych, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera
dokumentacja projektowa obejmująca projekty wykonawcze, specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB), przedmiary robót
(kosztorys ofertowy). 3. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie
oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone
zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego
przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie
Wykonawcy. 4. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał
wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z
warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu
uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z
należytą starannością. 5. Zastosowane przez Zamawiającego w projekcie i
specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia
wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 6.
Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób
spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości
użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z
preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania
jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające
właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu
opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na
rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części
zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę
części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 8. Wykonawca
zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt projektu
organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.). 2) oznakowania
miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i
utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy,
3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy
harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z
dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad
prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad
prowadzonymi pracami zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ
uzgodnieniami branżowymi, 5) obsługi geodezyjnej budowy a w
szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz
wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6) opracowania dokumentacji
powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej. 9. Wymagania
Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących
wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -wszystkie
czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z odrębnych
przepisów wynika, że czynności te wykonują osoby, które nie muszą być
zatrudnione na umowę o pracę, 10. W trakcie realizacji zamówienia
zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)
żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. W
trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w
wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu
wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę
osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji
zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy
wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w
szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności
wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i
wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w
imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów
o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności,
których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający
ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności
bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj
umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez
wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i
zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni
okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu
potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega
anonimizacji. 12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje
sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9
czynności. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający
może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|