Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510059490-N-2019
z dnia 27-03-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Zakup remontera drogowego
typu „Patcher” wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu
ciężarowego Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510162-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(55) 248-24-41, e-mail
zdppaslek@zdppaslek.pl, faks
(55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup remontera drogowego typu „Patcher” wraz z
montażem na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego Zamawiającego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup remontera
drogowego typu Patcher wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu
ciężarowego Zamawiającego”. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup
fabrycznie nowego remontera drogowego wraz z montażem na skrzyni
ładunkowej samochodu ciężarowego (MAN) Zamawiającego, przeznaczonego do
likwidacji ubytków i dużych spękań w nawierzchniach drogowych przy
zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, które odpowiednio dozowane i
mieszane ze sobą w głowicy roboczej wbudowane są pod ciśnieniem w
miejsca uszkodzeń. 3. Wymagane parametry i wyposażenie remontera: 1)
Remonter fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 roku; 2) Napęd: silnik
wysokoprężny 4-cylindrowy o mocy przynajmniej 35 KM chłodzony cieczą,
mocowany na poduszkach gumowych, nie przenoszący drgań na konstrukcję,
napędzający dmuchawę, pompy hydrauliczne do podawania emulsji i grysu;
3) Zasobnik na kruszywo: dwukomorowy, o łącznej pojemności komór
przynajmniej 4m3 do 6m3, Podawanie kruszywa dwoma niezależnymi
podajnikami ślimakowymi umożliwiającymi pracę na bazie dwóch frakcji
kruszywa; wyposażony w osłonę przeciwdeszczową 4) Zbiornik na emulsję o
pojemności w zakresie 800 do 1200 litrów, izolowany, wyposażony we
wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji; 5) Ogrzewanie
emulsji palnikiem olejowym z zamkniętą komorą spalania sterowanym
automatycznie z precyzyjną regulacją temperatury emulsji; 6) Paliwo
palnika: olej napędowy 7) Pompa do emulsji bitumicznej z napędem
hydraulicznym, poza zbiornikiem emulsji ogrzewana cieczą silnika
remontera; 8) Głowica z dyszami mieszającymi podająca grys, emulsję i
powietrze; 9) Ramię robocze umożliwiające pracę w promieniu nie
mniejszym niż 3,5 m, zamontowane w tylnej części pojazdu, przegubowe i
uchylne, z przewodami doprowadzającymi kruszywo i emulsję bitumiczną, z
bezstopniową regulacją wysokości głowicy roboczej realizowaną
siłownikiem pneumatycznym, z pulpitem sterującym. Wysięgnik na czas
przejazdu samochodu składany. 10) System redukcji powietrza z głowicy
roboczej umożliwiający redukcję prędkości podawanego grysu, wyłączanie i
włączanie pneumatycznie, sterowany z pulpitu przy głowicy roboczej; 11)
Pulpit sterujący wszystkimi funkcjami remontera oraz silnika
spalinowego wyposażony we wskaźniki i funkcje robocze: - umiejscowiony
na stanowisku pracy operatora przy głowicy roboczej ( sterowanie
podajnikami grysu, sterowanie pompą emulsji, regulacją wysokości głowicy
roboczej, sygnał dźwiękowy dla kierowcy), - umiejscowione na remonterze
(wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu i temperatury emulsji,
stacyjka i kontrolki silnika spalinowego); 12) Lampa błyskowa
ostrzegawcza pomarańczowa zamontowana u góry remontera; 13) Instalacja
strzały świetlnej z podestem tylnym i drabinką, do sygnalizacji kierunku
omijania remontera przez inne pojazdy, pomarańczowa, zamontowana na
remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzała w
lewo, strzała w prawo, krzyż. 14) Nogi odstawcze umożliwiające demontaż
remontera, bez użycia dźwigu; 15) Montaż remontera na skrzyni ładunkowej
samochodu ciężarowego MAN18.232 Zamawiającego w miejscu garażowania
samochodu (siedziba ZDP ul. Dworcowa 6 w Pasłęku). Remonter powinien być
zamontowany na samochodzie w sposób „nie na stałe” tzn. z możliwością
łatwego demontażu. 4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia: 1) Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia urządzenia
montowane fabrycznie; 2) Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę
zgodnie z ofertą ( min. 12 miesięcy); 3) Naprawy gwarancyjne bezpłatne w
terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia; 4) Czas reakcji
Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 12 godzin; 5)
Przeglądy gwarancyjne bezpłatne w okresie gwarancji, serwis gwarancyjny
sprawowany bezpośrednio przez wykonawcę; 6) Przeszkolenie operatorów pod
względem eksploatacyjnym oraz technicznym,. w cenie oferty; 7) Naprawy,
przeglądy i przeszkolenie wykonywane w siedzibie ZDP ul. Dworcowa 6 w
Pasłęku; 5. Ponadto dostarczony remonter musi posiadać następujące
dokumenty: a) Certyfikat CE, b) Gwarancje, c) Instrukcje obsługi w
języku polskim i katalog części zamiennych, d) Książka serwisowa w
języku polskim. 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2 -
Sprzęt drogowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34920000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|