Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510105131-N-2019
z dnia 28-05-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Przebudowa drogi
powiatowej nr 1121N Elbląg – Raczki Elbląskie – Krzewsk odcinek od km
0+400 do km 3+850
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514916-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540037883-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(55) 248-24-41, e-mail
zdppaslek@zdppaslek.pl, faks
(55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1121N Elbląg – Raczki Elbląskie – Krzewsk odcinek od km 0+400 do km 3+850
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
realizacja robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej
nr 1121N Elbląg – Raczki Elbląskie – Krzewsk odcinek od km 0+400 do km
3+850”. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: - Główny przedmiot zamówienia: 452333140-2 3. Wykonawca oszacuje
wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na
koszty. 4. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje między innymi: -
przebudowę drogi powiatowej nr 1121N na odcinku od km 0+400 do km 3+850
na terenie zabudowanym miejscowości Raczki Elbląskie, w zakresie
wzmocnienia nośności istniejącej jezdni (warstwa wyrównawcza AC16W
średniej grubości 3cm i wiążąca AC22W grubości 7cm, KR-3) oraz wykonania
nowej nawierzchni bitumicznej, warstwy ścieralnej SMA16 JENA grubości
8cm, KR-3); - wymianę nawierzchni bitumicznej jezdni na moście na rzece
Tina, na warstwa ścieralna SMA8 grubości 3cm, KR-3; - wzmocnienie
krawędzi drogi poprzez wbudowanie krawężników betonowych (oporników
12x25cm) na ławie betonowej; - remont i przebudowa istniejących
przepustów na zjazdach i pod korpusem drogi; - odmulenie istniejących
rowów, - remont i przebudowę zjazdów ; - budowę chodnika i peronów
autobusowych, - odkrzaczenie rowów, chirurgia drzew (usunięcie odrostów,
usunięcie karpin); - wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu
(wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego
(termoplastycznego), montaż stalowych barier energochłonnych i barier
wygrodzeniowych typ OLSZTYŃSKI. - wykonanie poboczy z kamiennego
kruszywa łamanego. 5. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne
zostały określone w niniejszej SIWZ, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), przedmiarze robót
(kosztorysie ofertowym) oraz w dokumentacji projektowej: 6.
Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem
wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru
powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen
jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy. 7. Zaleca się aby Wykonawca
przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym
zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego
otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych
do sporządzenia oferty z należytą starannością. 8. Zastosowane przez
Zamawiającego w projekcie i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze
robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech
technicznych i jakościowych. 9. Wykonawca może zastosować wskazany lub
równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz
posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji
Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających
te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz
posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla
przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który
powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
11. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt
projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym
zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków
technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
(Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków
zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym
zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty
będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji
ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z
zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego
oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) przedstawienia
Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu
rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami
urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia
robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami
zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi, 5)
zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywanie
inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania inwentaryzacji
powykonawczej, 6) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2
egzemplarzach w wersji papierowej. 12. Wymagania Zamawiającego dotyczące
zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w
trakcie realizacji zamówienia: - wszystkie czynności składające się na
roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, chyba, że z
odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na
umowę o pracę, 13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający
uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy
odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12
czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i
dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania
kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14. W trakcie realizacji
zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu
terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w
celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w
punkcie 12 czynności w trakcie realizacji za-mówienia: a) oświadczenie
wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie
podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,
wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i
nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis
osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub
podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w
trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym
zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pra-cownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar
etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie
właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub
podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu
zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub
podwykonawcę kopię dowodu potwierdza-jącego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę
danych oso-bowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika
nie podlega anonimizacji. 15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wyko-nujących wskazane w punkcie 12 czynności zamawiający przewiduje
sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w
wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu
potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako
niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12
czynności. 16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający
może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233314-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|