Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510133514-N-2019
z dnia 02-07-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Remont cząstkowy
nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera
typu Patcher
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557439-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000,
ul. Dworcowa
6,
14-400
Pasłęk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(55) 248-24-41, e-mail
zdppaslek@zdppaslek.pl, faks
(55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont
cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami przy użyciu
remontera typu Patcher. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika
Zamówień CPV: Główny przedmiot zamówienia: 45233142-6 2. W zakres robót
związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych objętych
zamówieniem wchodzą drogi na terenie: - gmina Godkowo: 1183N Godkowo –
Skowrony – Klekotki, - gmina Elbląg: 1137N Nowina – Przezmark – Sierpin –
Wilkowo Remont obejmuje naprawę ubytków, wyboi, złuszczeń i spękań
emulsją i grysami przy użyciu remontera typu Patcher. Zakres robót
objętych zamówieniem uzależniony jest od umownej ceny jednostkowej 1
tony mieszanki emulsyjno – grysowej wbudowanej przy wykonywaniu remontu.
Wartość robót nie przekroczy kwoty 120.000,00 zł brutto. 3. Sposób
realizacji zamówienia. 3.1 Zamówienie będzie realizowane, w miarę
potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. 3.2 Uszkodzone
nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym
przez umocowanych pracowników Zamawiającego. 3.3 Wymagania techniczne
wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w
SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
załączonej do niniejszej SIWZ. 3.4 Technologie usuwania uszkodzeń
nawierzchni i materiały użyte do tego celu należy dostosować do rodzaju i
wielkości uszkodzenia. 3.5 Uszkodzenia nawierzchni (ubytki, wyboje,
złuszczenia i spękania) oraz uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania)
należy naprawiać emulsją i grysami przy pomocy remontera do wykonywania
remontów emulsją i grysami. 3.6 Sposób usunięcia w/w uszkodzeń
nawierzchni określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONA-NIA I ODBIORU
ROBÓT BUDOWLANYCH załączonej do niniejszej SIWZ. 3.7 Wykonawca
zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by
ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie
wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu
likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie
Wykonawca. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty
zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w
sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów
drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich
umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym
stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 3.9 Wynagrodzenie
Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym.
Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie zaakceptowanego
obmiaru (ilości) wykonanych robót, oraz cen jednostkowych zawartych w
ofercie. 3.10 Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na
umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu
świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których
realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2015 poz. 1066 z
późn. zm.): - wszystkie czynności wykonywane w ramach remontów dróg.
3.11 Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować
zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca
obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem
tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą
osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie
Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których
mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych. 3.12 Zamawiający może w każdym
czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia
kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 10 są
zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Z tytułu niespełnienia wymagań w
zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zamówienia
Zamawiający naliczy kary określone w projekcie umowy. 13) Wymaganie z
ust. 10 nie dotyczy sytuacji, w której z odrębnych przepisów wynika, że
osoby wykonujące określone czynności nie muszą być zatrudnione na umowę o
pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|