Ogłoszenie nr 108147 - 2017
z dnia 2017-07-14 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532168-N2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 97777-2017 Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
, faks
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka
istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Fiszewce w km 12+282 drogi
powiatowej nr 1103 N, na odcinku Jegłownik-Gronowo Elbląskie, w
miejscowości Mojkowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DM.252.9.2017 II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu
na rzece Fiszewce w km 12+282 drogi powiatowej nr 1103 N, na odcinku
Jegłownik-Gronowo Elbląskie, w miejscowości Mojkowo 2. Zakres robót
objętych zamówieniem obejmuje: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji
ruchu, 2) rozbiórkę konstrukcji istniejącego mostu, 3) budowę
konstrukcji nowego mostu – przęsła i przyczółków, 4) ułożenie izolacji i
nawierzchni jezdni, wykonanie opasek, montaż barieroporęczy, 5)
wykonanie umocnienie skarp koryta rzeki przy przyczółkach, 6) przebudowa
i dostosowanie jezdni na dojazdach do przekroju poprzecznego nowego
mostu 7) odtworzenie istniejącej organizacji ruchu. 3. Charakterystyka
istniejącego mostu. Rozpatrywany most położony jest nad rzeką Fiszewka w
ciągu drogi powiatowej nr 1103 N Jegłownik-Gronowo Elbląskie w km
12+282, w obrębie miejscowości Mojkowo - gmina Gronowo Elbląskie, powiat
elbląski. Konstrukcję istniejącego mostu stanowi 1-przęsłowa rama
żelbetowa, z ryglem w postaci rusztu belkowo-płytowego w części
przęsłowej. Przy podporach przekrój przęsła jest pełny (zamknięty). W
przekroju po-przecznym występuje 5 dźwigarów w rozstawie ok. 145 cm.
Skrajne dźwigary są wyższe niż środkowe z uwagi na to, że pełniły
pierwotnie rolę krawężników - ograniczały jezdnię z boku. W tak
wykształtowanym „korycie” ułożona jest izolacja i wykonane współcześnie
warstwy bitumiczne nawierzchni jezdni. Na końcach przęsła dźwigary
posiadają skosy o nachyleniu 1:6. Na moście wykonane są chodniki dla
pieszych. Wzdłuż zewnętrznych krawędzi usytuowane są pełne żelbetowe
balustrady, monolitycznie połączone ze wspornikami podchodnikowymi. Most
nie jest wyposażony w krawężniki. Przyczółki stanowią masywną
konstrukcję betonową, ze skrzydłami żelbetowymi. Skrzydła usytuowane są
równolegle do osi podłużnej mostu. Brak jest danych na temat kształtu
fundamentów przyczółków oraz kształtu korpusu i skrzydeł od strony
zasypki. Skarpy koryta rzeki przy przyczółkach nie posiadają umocnień.
Podstawowe dane techniczne istniejącego mostu przedstawiają się
następująco: - rozpiętość przęsła w świetle - 11,50 m,- długość
całkowita łącznie z przyczółkami - 15,50 m, - szerokość jezdni - 5,60 m,
- szerokość chodników - 2x1,43 m,- szerokość całkowita - 8,45 m. Most
został wybudowany przed 1945 r. Brak jest danych na temat posadowienia
przyczółków. Z uwagi na występowanie słabonośnych gruntów, stwierdzonych
w badaniach podłoża gruntowego, można przypuszczać że istniejące
przyczółki mostu są posadowione na palach. 4. Podstawowe dane techniczne
projektowanego obiektu. 4.1. Konstrukcja mostu. Przewiduje się
całkowitą rozbiórkę istniejącego ustroju nośnego mostu wraz z
przyczółkami. Zaprojektowano nową konstrukcję mostu z prefabrykowanych
belek strunobetonowych typu „KUJAN” (l =12 m), z monolityczną płytą
zbrojonego nadbetonu oraz monolitycznymi oczepami (poprzecznicami)
podporowymi nad przyczółkami. Podstawowe parametry nowej konstrukcji
mostu przedstawiają się następująco: - szerokość jezdni - 7,00 m -
szerokość opasek - 2x0,50 m - całkowita szerokość mostu - 9,28 m -
rozpiętość teoretyczna przęsła - 11,70 m - całkowita długość przęsła
mostu - 12,40 m - kąt skrzyżowania osi mostu z przeszkodą - ok. 75
stopni - odwodnienie mostu - powierzchniowe za przyczółki - spadek
poprzeczny na jezdni - 2-stronny - 2,0 % - spadek podłużny na moście -
2-stronny za przyczółki - min 0,5 % i łuk pionowy. - nośność normowa wg
PN-85/S-10030 - kl. B (40 ton) - nośność użytkowa mostu - 1-S42 -
wojskowa klasa obciążenia - MLC 50-50-120. Istniejące światło mostu po
przebudowie ulega istotnemu zwiększeniu. Rzędna spodu nowego przęsła
podnosi się o ok. 45 cm względem stanu dotychczasowego. Rozpiętość mostu
w świetle ścian przyczółków pozostaje bez istotnych zmian. Projekt nie
przewiduje żadnych prac w obrębie koryta rz. Fiszewki, poza wymaganym
umocnieniem skarp. Światło mostu po przebudowie spełnia wymagania dla
klasy drogi, podane w rozporządzeniu MTiGM z dnia 30 maja 2000 roku w
sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty
inżynierskie i ich usytuowanie. 4.2. Przyczółki mostu Projektowane
przyczółki posiadają konstrukcję żelbetową, z korpusem masywnym i
skrzydłami wspornikowymi, posadowioną na fundamencie palowym, z uwagi na
występujące przewarstwienia podłoża gruntowego. Bezpośrednie sąsiedztwo
koryta rzeki wymaga przy budowie przyczółków mostu zastosowania ścianek
szczelnych z grodzic stalowych. Uwaga: Rozbiórkę fundamentów
istniejących przyczółków należy prowadzić tak, aby nie doszło do
rozluźnienia naturalnej struktury gruntu i tym samym obniżenia nośności
podłoża dla nowego fundamentu. Decyzja o zakresie i konieczności
rozbiórki fundamentów istniejących przyczółków oraz decyzja o
ewentualnych zmianach w posadowieniu projektowanych przyczółków zostanie
podjęta przez Projektanta po wykonaniu rozbiórki korpusów istniejących
przyczółków i odsłonięciu fundamentów. 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera dokumentacja projektowa
obejmująca projekt budowlano – wykonawczy i specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót, wzór umowy oraz kosztorys ofertowy. 5.Sposób
realizacji zamówienia. 5.1. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania
miejsca roboty zgodnie z dołączonym projektem tymczasowej organizacji
ruchu na czas wykonywania robót . 5.2. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone
na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe
ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót,
zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych
zawartych w ofercie. 5.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia
osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach
przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności,
których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2015
poz. 1066 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty
budowlane chyba, że z odrębnych przepisów wynika , że te osoby nie muszą
być zatrudnione na umowę o prace. 5.4. Wykonawca na żądanie
Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których
mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować
czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz
czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji
przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży
dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w terminie 3 dni
roboczych. 5.5. Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową
Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące
czynności wskazane w ust. 10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
5.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której
wykonanie powierzy Podwykonawcom. II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45221111-3
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45233220-7 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2004164.23 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WANT Sp. z o. o.,
,
ul. Korczaka 12 ,
83-110,
Tczew, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1976671.75 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1976671.75 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1976671.75 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|