Ogłoszenie nr 64285 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Pasłęk: Opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn."Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW 509 – Wilkowo – Sierpin – Przezmark - Komorowo Żuławskie - Nowa Pilona, na odcinku DW 509 – Komorowo Żuławskie o dł. 8,0 km"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36417-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Dworcowa  6, 14400   Pasłęk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. , faks , e-mail ZDP@admin.softel.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn."Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW 509 – Wilkowo – Sierpin – Przezmark - Komorowo Żuławskie - Nowa Pilona, na odcinku DW 509 – Komorowo Żuławskie o dł. 8,0 km"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn."Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW 509 – Wilkowo – Sierpin – Przezmark - Komorowo Żuławskie - Nowa Pilona, na odcinku DW 509 – Komorowo Żuławskie o dł. 8,0 km W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1) Mapy do celów projektowych. 2) Opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji, 3) Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (fakultatywnie), 4) Opracowanie operatu wodnoprawnego / operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, 5) Materiały do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz z opracowaniem wniosku, 6) Mapy z projektami podziału nieruchomości, 7) Projekt budowlany wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, 8) Opracowanie dokumentacji geotechnicznej oraz wyników badań istniejącej konstrukcji nawierzchni. 9) Projekty wykonawczego wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB),przedmiarem robót, 10) Kosztorys ofertowy i kosztorys inwestorskiego. 11) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu. 12) Dokumentacja przetargowa, 13)Pełnienie nadzoru autorskiego, 14) Spotkania informacyjne. Przedmiot zamówienia ma służyć do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na podstawie Ustawy prawo budowlane (Dz.U. 1994 Nr 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami) lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) na podstawie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U z 2015r. Poz. 2031 z późniejszymi zmianami) oraz wykonania robót budowlanych na jego podstawie. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: do 30.09.2017 r. 2. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi min. 36 miesięcy.(okres rękojmi jest kryterium oceny ofert – zgodnie z pkt 14.1.). Przedmiot zamówienia będzie objęty gwarancją przez okres równy okresowi udzielonej rękojmi. Zamawiającemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi niezależnie od roszczeń z tytułu gwarancji. 3.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach IV-V niniejszej SIWZ. 4.CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 71.32.20.00-1. 5.Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać, zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy Pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe części zamówienia tj. czynności wykonywane przez Projektanta drogowego, którymi są obowiązki wynikające z ustawy Prawo Budowlane i zapisów Specyfikacji projektowej. 6. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podać nazwy tych podwykonawców (o ile są znani na etapie składania ofert). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Umowa przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach - zgodnie z Wzorem umowy (Rozdział V SIWZ). 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający wymaga, aby osoba/y wykonująca/e czynności związane z koordynacją wszystkich prac projektowych oraz odpowiedzialna/e za kontakt z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia, była/y zatrudniona/e przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przynajmniej na okres realizacji zamówienia). Powyższe wymagania zostały określone w Rozdziale IV i V SIWZ i dotyczą w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie projektowania. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą projektowanie, sprawdzanie projektów architektoniczno-budowlanych może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT164689.15
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DROMACC Maciej Białoszewski,  ,  ul. Goworowska 31A lok. 5,  07-410,  Ostrołęka,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 198995,55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198995,55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198995,55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z powodu braku aktywności zostaniesz wylogowany za  sekund. Kliknij tu, aby pozostać na stronie..
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
Pomiń łącza nawigacji
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że Państwa ogłoszenie przesłane w dniu 2017-04-12 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2017-04-12 (numer ogłoszenia 64285-2017).
Wszelkie uwagi i komentarze w sprawie publikacji ogłoszeń prosimy kierować na biuletynzp@uzp.gov.pl

Urząd Zamówień Publicznych.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych