Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500095631-N-2018 z dnia 30-04-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Przebudowa drogi powiatowej nr 1135N DW504 Milejewo - Kamiennik Wielki - Pomorska Wieś (DW509) na odcinku od km 0+361 do km 5+500

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536593-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Dworcowa  6, 14400   Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. , e-mail ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1135N DW504 Milejewo - Kamiennik Wielki - Pomorska Wieś (DW509) na odcinku od km 0+361 do km 5+500
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1135N DW504 Milejewo - Kamiennik Wielki - Pomorska Wieś (DW509) na odcinku od km 0+361 do km 5+500”. Przedmiot zamówienia jest realizowany z dofinansowaniem w ramach PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot zamówienia: 45233000-9 Roboty drogowe 2. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SIWZ oraz: 1) Załączonej dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 4. Zakres robót objęty zamówieniem obejmuje między innymi : - roboty przygotowawcze (pomiarowe, usunięcie karp, wycinki krzaków, roboty rozbiórkowe: frezowanie nawierzchni bitumicznej, nawierzchni z betonu, kostki brukowej, płyt drogowych, krawężników itp.), - roboty ziemne: wykopy na odkład, formowanie i zagęszczanie nasypów, skarp z gruntu z wykopów i dowiezionego), - elementy kanalizacji deszczowej (demontaż studzienek, wykopy i zasypanie wykopów, kanały z rur PCV, studzienki ściekowe itp.), - regulacja i uzupełnienie elementów uzbrojenia technicznego tereny, - nawierzchnie z kostki kamiennej (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa stabilizacja cementem, podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z kostki granitowej regularnej) - zjazdy asfaltowe (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa - stabilizacja cementem, podbudowa z kruszyw łamanych, oczyszczenie i skropienie, nawierzchnia z mieszanki AC 16W grubości 9cm i AC8S grubości 5 cm), - nakładki bitumiczne (oczyszczenie i skropienie, nawierzchnia z mieszanki AC 16W grubości 9cm w-wa wiążąca i warstwa ścieralna AC8S grubości 5 cm), - poszerzenia asfaltowe jezdni (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa zasadnicza –grunt z dowozu lub miejscowy stabilizowany cementem, podbudowa z kruszyw łamanych, oczyszczenie i skropienie, nawierzchnia w-wa wiążąca z mieszanki AC 16W grubości 9cm i ścieralna AC8S grubości 5 cm - zjazdy z kostki brukowej (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa - stabilizacja cementem, podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szara grub. 8 cm), - chodniki z kostki brukowej (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego 10 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej czerwonej grub. 8 cm), - pobocza z kruszywa (plantowanie poboczy, profilowanie i zagęszczanie, pobocza z mieszanki optymanlnej zagęszczane, - roboty remontowe- przepusty i rowy (rozbiórki przepustów rurowych, ścianek i ław, wykonanie przepustów z rur PEHD wraz ze ściankami, oczyszczenie przepustów i rowów z namułu, - oznakowania poziome, pionowe i elementy brd (oznakowanie poziome cienkowarstwowe, pionowe znaki drogowe, rozebranie, przestawienie i ustawienie nowych barier stalowych jednostronnych), - obramowania projektowanych konstrukcji (krawężniki betonowe i kamienne, oporniki i obrzeża z wykonaniem ław), - roboty wykończeniowe - zieleń niska (plantowanie gruntu, humusowanie grub. 10 cm z obsianiem, - roboty wykończeniowe – zieleń wysoka (sadzenie drzew). UWAGA. Drzewa ujęte do wycinki w ilości określonej w projekcie wykonawczym zostały usunięte przez Zamawiającego i nie ujęte są w kosztorysie ofertowym w zakresie robót podlegającym wycenie. 5. Wymagania techniczne zostały określone w szczegółowym opisie, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz w dokumentacji projektowej branży drogowej. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 7. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 8. Zastosowane przez Zamawiającego w projekcie drogowym i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 9. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 11. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi, 5) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej. 12. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 poz. 108) : - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że czynności te wykonują osoby, które nie muszą być zatrudnione na umowę o prace. 13. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 14. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia w/w osób w związku z realizacją zamówienia Zamawiający naliczy kary określone w projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 5130058.12
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Drogomex Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Bryły 4
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6378666.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6378666.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9286881.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych