Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500248099-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618776-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Dworcowa  6, 14-400   Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. -, e-mail zdpelblag@zdpelblag.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.23.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie i aktualizacja bazy danych ewidencji dróg powiatowych Powiatu Elbląskiego wraz z systemem referencyjnym, inwentaryzacją, fotorejestracją oraz z wprowadzeniem baz danych do oprogramowania przeznaczonego do obsługi ewidencji danych drogowych. Ogólny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - wykonanie aktualizacji systemu referencyjnego i mapy interaktywnej, - wykonanie inwentaryzacji dróg / ulic powiatowych powiatu Elbląskiego, - pozyskanie danych ewidencyjnych dla obiektów mostowych, - wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi, - wykonanie wizualnej oceny stanu technicznego dróg, - wykonanie map i wydruków, - pilotażowe wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej – 30 drzew, wraz z wprowadzeniem powyższych danych do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania poprzez pliki wymiany danych lub oprogramowania równoważnego udostępnionego nieodpłatnie Zamawiającemu. Dane podlegające aktualizacji wraz z ich geometrią będą wyeksportowane do plików SHP (zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (KRI) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie drogi / ulice powiatowe Powiatu Elbląskiego o łącznej szacunkowej długości 531,77 km. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia powinien zweryfikować ilości na podstawie pomiarów, oględzin i inwentaryzacji w terenie. Zmiany powstałe w wyniki weryfikacji nie stanowią podstawy do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że różnice między powyższymi danymi a danymi zweryfikowanymi nie przekraczają ogólnie 5% wskazanej wyżej długości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ: „Opis przedmiotu zamówienia”. 2. Kod CPV: 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 3. Wykonawca wykona zadanie siłami własnymi, bez udziału Podwykonawców. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 139000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Leyhmann + Partner Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marii Dąbrowskiej 8
Kod pocztowy: 62-500
Miejscowość: Konin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 161302.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161302.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170970.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych