Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500027203-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej 1119N na odcinku Stankowo – Marwica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550296-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Dworcowa  6, 14400   Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. , e-mail ZDP@admin.softel.elblag.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej 1119N na odcinku Stankowo – Marwica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane zadania pn.: „Przebudowa przepustu w ciągu drogi powiatowej 1119N na odcinku Stankowo – Marwica”. Lokalizacja zadania: na rzece Topólka w km 21+691 drogi powiatowej nr 1119N, obręb Marwica, w gminie Rychliki, powiat elbląski, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje między innymi: 1) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, 2) rozbiórkę warstw istniejącej nawierzchni , 3) rozbiórkę istniejącej zasypki przepustu, 4) rozebranie istniejącego przepustu kamienno-ceglanego, 5) wykonanie grodzy ziemnej, 6) wykonanie wzmocnienia podłoża pod przepustem, 7) wykonanie nowego przepustu z blachy stalowej falistej, 8) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni, 9) wykonanie umocnienia skarp nad przepustem, 10) wykonanie umocnienia skarp i dna potoku na wlocie i wylocie 11) usunięcie kolizji telekomunikacyjnej linii napowietrznej ORANGE POLSKA S.A. 12) odtworzenie istniejącej organizacji ruchu. 3. Podstawowe parametry projektowanego obiektu (przepustu): - klasa obciążeń - A wg PN-85/S-10030, - rzędna dna wlotu w osi przepustu - 10,18 m.n.p.m, - rzędna dna wylotu w osi przepustu - 10,02 m.n.p.m - długość przepustu, umożliwiająca uzyskanie odpowiedniej szerokości korony drogi powiatowej [5,50m +(2x1,00m)], wynosząca 19,80 m, - konstrukcja przepustu - stalowa konstrukcja z blachy falistej MultiPlate MP200 VR2 (AT/2012-022868/1) o świetle poziomym 3,17 m i świetle pionowym 2,73 m. - powierzchnia przekroju przepustu wynosi - 6,96 m2, - całkowita długość przepustu wynosi 19,80 m, 3.1 Nawierzchnia na obiekcie. Nad przepustem, na długości 40,00 m projektuje się rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni oraz budowę nowej konstrukcji jezdni o przekroju drogowym. Droga w przekroju pionowym dopasowana jest do istniejącego układu wysokościowego. W planie sytuacyjnym nawiązuje do istniejącej lokalizacji. 3.2. Konstrukcja nawierzchni jezdni KR2: - warstwa ścieralna z SMA grub. 5 cm, - warstwa wiążąca z asfaltobetonu grub. 9 cm, - podbudowa z KŁSM wg PN-S-06102/1997 grub. 25 cm. 3.3. Parametry techniczne drogi: - klasa drogi – droga powiatowa klasy Z, - szerokość jezdni - 5,50 m, - szerokość poboczy - 2x1,00 m. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano – wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wzór umowy, kosztorys ofertowy oraz przedmiar robót. 5. Sposób realizacji zamówienia. 5.1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, oznakowania miejsca roboty zgodnie z projektem dołączonym i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. 5.2. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 5.3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 1066 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane chyba, że z odrębnych przepisów wynika , że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o prace. 5.4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby, oraz czynności, które były wykonywane przez tą osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych. 5.5. Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 5.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45221111-3

Dodatkowe kody CPV: 45221111-3, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 401868.27
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo Sprzętowe Budownictwa PYZAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 11
Kod pocztowy: 11-100
Miejscowość: Lidzbark Warmiński
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 595494.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 595494.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595494.33
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych