Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510075617-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Dostawy emulsji asfaltowej kationowej szybko rozpadowej rodzaju C65B3RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg w ilości 150t

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521957-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Dworcowa  6, 14-400  Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (55) 248-24-41, e-mail zdppaslek@zdppaslek.pl, faks (55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy emulsji asfaltowej kationowej szybko rozpadowej rodzaju C65B3RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg w ilości 150t
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej rodzaju C65B3RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg w ilości 150 ton. 2. Zakres zamówienia oraz warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia (zakupu): a) Ilość - 150 ton; b) Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, skrapiarkami na placu składowym Wykonawcy zlokalizowanym w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego znajdującej się przy ul. Dworcowej 6 w Pasłęku. Zamawiający dopuszcza możliwość wynajęcia placu dla Wykonawcy na terenie swojej siedziby, w celu przygotowania punktu składowania i załadunku emulsji na skrapiarki. W takim przypadku Wykonawca powinien w kalkulacji ceny uwzględnić koszt najmu placu w kwocie 50,00 zł netto miesięcznie oraz koszt energii elektrycznej rozliczanej z Zamawiającym wg. wskazań podlicznika. Wykonawca będzie zobowiązany zatankować emulsją skrapiarki każdorazowo w ilości określonej ich pojemnością. c) Zamawiający będzie składał zamówienie na zakup emulsji z określeniem ilości pisemnie za pomocą faksu lub e-maila. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wyczerpania (zmniejszenia) zakresu rzeczowego zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości zamawianej emulsji. 3. Wymagania dotyczące jakości emulsji asfaltowej. Oferowana kationowa emulsja asfaltowa C65B3 RC powinna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013-10E oraz powinna posiadać certyfikaty lub świadectwa, potwierdzające spełnienie tej normy. Wykonawca, którego oferta zostanie zaakceptowana przez zamawiającego, dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego, oraz razem z pierwszą (dostarczoną) zakupioną partią emulsji krajową deklarację zgodności na podstawie ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881). 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 44.11.36.20-7 - asfalt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44113620-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 229395.12
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Bitunova sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczyńska 237
Kod pocztowy: 01-919
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 238005.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238005.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238005.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych