Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510079607-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 – Wilkowo – Sierpin – Przezmark – Komorowo Żuławskie – Nowa Pilona, na odcinku DW509 – Komorowo Żuławskie. Etap I od km 4+140,00 do km 7+750

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPWM.07.02.02-IZ.00-28-001/19 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Infrastruktura transportowa Działanie 7 . 2 Infrastruktura drogowa w miejskich obszarach funkcjonalnych Poddziałanie 7 . 2 . 2 Infrastruktura drogowa w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga – ZIT bis
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504785-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540018820-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Dworcowa  6, 14-400  Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (55) 248-24-41, e-mail zdppaslek@zdppaslek.pl, faks (55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 – Wilkowo – Sierpin – Przezmark – Komorowo Żuławskie – Nowa Pilona, na odcinku DW509 – Komorowo Żuławskie. Etap I od km 4+140,00 do km 7+750
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DM.252.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1140N DW509 - Wilkowo – Sierpin – Przezmark – Komorowo Żuławskie - Nowa Pilona, na odcinku DW509 – Komorowo Żuławskie. Etap I od km 4+140,00 do km 7+750”. W ramach inwestycji planuje się rozbudowę i przebudowę 3,61km drogi od km 4+140 ,00 do km 7+750,46 z jednoczesnym dostosowaniem do parametrów technicznych drogi klasy „Z”. Niniejsze zamówienie dofinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7 – „Infrastruktura transportowa”, Działania 7.2 -”infrastruktura drogowa w miejskich obszarach funkcjonalnych”, Poddziałania 7.2.2 „Infrastruktura drogowa w miejskim obszarze funkcjonalnym Elbląga – ZIT bis” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - Główny przedmiot zamówienia: 45233000-9 - Dodatkowy przedmiot zamówienia: 45232130-2, 45112710-5, 45231300-8. 2. Robota budowlana powinna odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w niniejszej SIWZ oraz: 1) Załączonej dokumentacji projektowej dla: a) branży drogowej, b) branży sanitarnej. Kanalizacja deszczowa, c) branży elektroenergetycznej. Doświetlenie przejść dla pieszych hybrydowymi znakami D6 oraz zatok autobusowych hybrydowymi lampami oświetlenia. d) stałej organizacji ruchu 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty (np. koszt nadzoru archeologicznego, nadzoru dendrologicznego i entomologicznego, specjalisty – lichenologa i inne). 4. Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje: - rozbudowę i przebudowę drogi o dł. 3,610 km, z poszerzeniem jezdni, wzmocnieniem konstrukcji dla obciążenia ruchem KR3 i korektą geometrii trasy, - budowę zatoki autobusowej, miejsc parkingowych oraz chodników w miejscowościach, - budowę oraz przebudowę zjazdów do posesji (bitumicznych i z kostki brukowej), - budowę przepustów pod zjazdami oraz pod koroną drogi, - budowę w ramach odwodnienia, sieci kanalizacji deszczowej Ø315 i Ø250 w miejscowości Przezmark oraz odtworzenie lub remont rowów spławnych bądź rozsączająco-odparowujących na całym odcinku, - budowę doświetlenia (przejść dla pieszych, zatoki autobusowej), - wykonanie oznakowania poziomego i nowego oznakowania pionowego drogi, - wykonanie poboczy, - wykonanie barier wygrodzeniowych, - wykonanie trawnika - konstrukcja warstwa ziemi urodzajnej, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumenty załączone do niniejszej SIWZ: 1) „opis przedmiotu zamówienia” 2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), 3) dokumentacji projektowej , 4) przedmiar robót (kosztorys ofertowy). 6. Załączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, który wykonawcy mogą wykorzystać przy sporządzaniu „własnego” przedmiaru robót. Zakres robót przedstawiony w przedmiarze przekazanym przez zamawiającego nie jest podstawą do obliczenia ceny oferty, jak również nie będzie miał znaczenia przy rozliczaniu wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót w większej ilości w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie przedmiaru nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń. 7.Jeśli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających nie objętych projektem technicznym, Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty, po wcześniejszych ustaleniach z Zamawiającym, z zachowaniem tych samych norm i standardów jak w ofercie. 8.Roboty te rozliczone zostaną kosztorysem powykonawczym, przy zachowaniu wskaźników cenotwórczych zawartych w koszto-rysie ofertowym. 9. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 10. Zastosowane przez Zamawiającego w projekcie i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 11. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 13. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2012r poz.1137 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729 ze zm.), Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. 2) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 4) zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi, 5) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6) opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej. 14. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę, 15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 16. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności w trakcie realizacji za-mówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pra-cownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdza-jącego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych oso-bowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wyko-nujących wskazane w punkcie 12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 czynności. 18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9

Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45112710-5, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7000333.05
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „TUGA” Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1
Kod pocztowy: 82-100
Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6362181.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6362181.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7866589.45
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych