Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Deklaracja dostępności
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-27 12:14:24 przez Małgorzata Kramek
Akapit nr - brak tytułu
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Pasłęku
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Pasłęku.
- Data publikacji strony internetowej: 2009-02-08
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: strona jest aktualizowana na bieżąco
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- część dokumentów pdf została opublikowana bez warstwy tekstowej
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2024-03-27
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-27
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Kramek.
- E-mail:
- Telefon: 552482441
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
- Adres: ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk
- E-mail:
- Telefon: 552482441
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.