ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-05-07 11:42:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Załącznik nr 1

 

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ELBLĄGU Z/S W PASŁĘKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Specjalista ds. drogownictwa

 

  1. Wymagane kwalifikacje:

 

1)       wykształcenie wyższe dla kandydatów z wykształceniem średnim minimum 3 lata pracy w administracji drogowej, samorządowej, rządowej, biurze projektowym lub przedsiębiorstwie wykonawczym branży drogowej,

2)       posiadanie wiedzy technicznej w zakresie pozyskiwania środków finansowych z UE i rządowych,,

3)       samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dyskrecja, wysoka kultura osobista,

4)       znajomość prawa administracyjnego w zakresie przepisów o finansach publicznych, komunikacji, transporcie drogowym, Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych i postępowania administracyjnego,

5)       znajomość obsługi komputera ( programów pakietu MS Office ) i urządzeń biurowych /ksero, faks/,

6)       posiadanie obywatelstwa polskiego i pełnej zdolności do czynności prawnych,

7)       niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,

8)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.

 

  1. Mile widziane będzie:

 

1)       wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,

2)       prawo jazdy kategorii B,

3)       znajomość i doświadczenie w pozyskiwaniu, prowadzeniu i realizacji projektów ze środków unijnych,

4)       znajomość języka obcego: angielskiego, niemieckiego.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1)        Prowadzenie i ewidencja spraw związanych z wydawaniem zezwoleń:

·         zajęcia pasa drogowego,

·         budowy  lub przebudowy zjazdów,

·         przejazdów pojazdów nienormatywnych po drogach publicznych powiatu elbląskiego,

2)        Naliczanie stosownych opłat, kar pieniężnych i innych należności dotyczących spraw wymienionych w punkcie 1.

3)        Koordynacja i odbiór robót  prowadzonych w pasie drogowym wg wydanych zezwoleń,

4)        Prowadzenie i ewidencja spraw związanych  z zatwierdzaniem projektów lub zmian organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych.

5)        Prowadzenie i ewidencja spraw związanych z wykonywaniem okresowych pomiarów ruchu, ciężarów i gabarytów pojazdów poruszających się po drogach powiatowych.

6)        Wykonywanie przeglądów okresowych dróg i obiektów określonych przepisami prawa budowlanego,

7)        Ustalanie potrzeb robót w zakresie utrzymania dróg i obiektów, opracowanie planów.

8)        Sprawowanie nadzoru i odbiory prac nad zadaniami zleconymi z zakresu remontu dróg i drogowych obiektów inżynierskich.

9)        przygotowywanie dokumentacji techniczno - wykonawczych robót drogowych.

10)     Sporządzanie dokumentacji i wniosków o pozyskiwanie środków finansowych z funduszy pomocowych.

11)     Prowadzenie sprawozdawczości i rozliczeń finansowych pozyskiwanych środków.

12)     Prowadzenie  spraw związanych z uzgodnieniami dokumentacji budowlanej, remontów i inwestycji.  obiektów  budowlanych nie związanych z gospodarką drogową zlokalizowanych przy drogach powiatowych  lub w ich pasie drogowym.

13)     Współpraca z organizacjami i jednostkami samorządowymi w zakresie prowadzonych spraw i zagadnień.

 

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

1)       list motywacyjny,

2)       życiorys – curriculum vitae,

3)       kserokopie świadectw pracy,

4)       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)       kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6)       referencje,

7)       oryginał kwestionariusza osobowego,

8)       oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

9)       oświadczenie kandydata o nie karaniu za przestępstwa umyślne.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, 14-400 Pasłęk, ul. Dworcowa 6, osobiście - w pokoju nr 5 „KADRY” lub za pośrednictwem poczty na wyżej wymieniony adres Zarządu, z dopiskiem na kopercie:

„ Oferta  pracy na stanowisko: specjalista ds. drogownictwa”

 

Termin składania  dokumentów: do dnia 20 maja 2009 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do ZDP po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.test.systemdobip.pl/zdp_elblag/,

www.zdp-elblag.neostrada.pl/ogloszenia

oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych.

 

 

     Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) . powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z  2002 r. Nr 101, poz. 926 ) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami )”.

 

 

                                                                                                                                                 Dyrektor ZDP Elbląg


                                                                                                                                                  Marian Łukaszuk

                

 

Pasłęk, dnia 06 maja 2009 r.

 

 


« powrót do poprzedniej strony