ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-08-11 07:36:11 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 

Załącznik nr 3

      

LISTA KANDYDATÓW

SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

 

 Określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Specjalista  ds. sprzętowo - materiałowych

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze:

  

 

 Lp.

                   Imię i nazwisko 

            Miejsce zamieszkania

 1

         MAGDALENA WŁOCZEWSKA

PASŁĘK

 2

                  MIROSŁAW KAMOLA

ELBLĄG

 3

MARTA WOŹNIAK

ELBLĄG

 4

ANNA SKOWRONEK

PASŁĘK

 5

WIESŁAW OCHOCKI

 PASŁĘK

                                                 

                                                                                                                                           ……………………………………                                                                                                                                                                                                                       podpis osoby upoważnionej

Pasłęk, dnia 30 sierpnia 2010 r.

 
 

OGŁOSZENIE

Załącznik nr 1

 

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ELBLĄGU Z/S W PASŁĘKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

specjalista ds. sprzętowo – materiałowych

 

  1. Wymagania niezbędne: 

1)       Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki studiów – administracyjny, ekonomiczny, marketing i zarządzanie

2)       3 lata pracy w administracji drogowej, samorządowej, rządowej,

3)       samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dyskrecja, wysoka kultura osobista,

4)       znajomość prawa administracyjnego w zakresie przepisów o finansach publicznych, komunikacji, transporcie drogowym, Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych i postępowania administracyjnego, ustawa o drogach publicznych;

5)       znajomość obsługi komputera ( programów pakietu MS Office ) i urządzeń biurowych /ksero, faks/,

6)       posiadanie obywatelstwa polskiego i pełnej zdolności do czynności prawnych,

7)       niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,

8)       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.

9)       prawo jazdy kategorii B,

 

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.   Nadzór  nad prawidłową gospodarką i eksploatacją środków  transportowo- sprzętowych i wyposażenia .

           2.  Rozliczanie dokumentacji eksploatacyjnych środków transportowych  i sprzętowych .

           3.  Kontrola  pod względem merytorycznym dokumentów transportowych i  pracy sprzętu .

           4. Kontrola merytoryczna dotycząca dokumentacji oraz rozchodu materiałów i usług zgodnie z zawartymi umowami.

           5.  Kontrola merytoryczna dotycząca zawierania umów, zamówień, zleceń.

           6.  Prowadzenie gospodarki  materiałowej dla potrzeb funkcjonowania Zarządu .

           7. Prowadzenie podręcznego magazynku przedmiotów nietrwałych będących   w  użytkowaniu  Zarządu.

           8. Wystawianie faktur za sprzedaż i usługi .

           9. Rejestr faktur i rachunków .

         10. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych administracji.

         11. Prowadzenie kartotek ilościowych powierzonego sprzętu pracownika.

         12. Przygotowanie wykazów mienia ZDP i zawieranie umów z Ubezpieczycielem.

 

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

1)       list motywacyjny,

2)       życiorys – curriculum vitae,

3)       kserokopie świadectw pracy,

4)       kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

5)       kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6)       oryginał kwestionariusza osobowego,

7)       oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

8)       oświadczenie kandydata o nie karaniu za przestępstwa umyślne.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, 14-400 Pasłęk, ul. Dworcowa 6, osobiście - w pokoju nr 5 „KADRY” lub za pośrednictwem poczty na wyżej wymieniony adres Zarządu, z dopiskiem na kopercie:

„ Oferta  pracy na stanowisko: specjalisty ds. sprzętowo – materiałowych”

 

 

Termin składania  dokumentów: do dnia 23 sierpnia 2010 r.

 

Aplikacje, które wpłyną do ZDP po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

www.test.systemdobip.pl/zdp_elblag

www.zdp-elblag.neostrada.pl/ogloszenia

oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych.

 

 

     Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) . powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z  2002 r. Nr 101, poz. 926 ) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami )”.

                                                                                                                 

                                                                                         powrót

 

 

Pasłęk, dnia 09 sierpnia 2010 r.

« powrót do poprzedniej strony