ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Deklaracja dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-27 12:14:24 przez Małgorzata Kramek

Akapit nr - brak tytułu

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Pasłęku
 
Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Pasłęku.
  • Data publikacji strony internetowej: 2009-02-08
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: strona jest aktualizowana na bieżąco
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
  • część dokumentów pdf została opublikowana bez warstwy tekstowej
  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
  • Deklarację sporządzono dnia: 2024-03-27
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-27
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Kramek.
  • E-mail: 
  • Telefon: 552482441
Każdy ma prawo:
  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
  • Organ nadzorujący: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
  • Adres: ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk
  • E-mail: 
  • Telefon: 552482441
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
 

 
« powrót do poprzedniej strony